Sunday, October 5

Snippet

xxxx says (17:22):
    so erm... ever felt uneasy around me?
Shak says (17:22):
    excuse me?!?!
xxxx says (17:22):
    lost for words.... clumsy....
    that sorta thing?
Shak says (17:22):
    erm
    lol!
xxxx says (17:22):
    hehe
Shak says (17:22):
    *click*
Shak says (17:23):
    yeh yhe
xxxx says (17:23):
    thats gotta be the best ever blog to date yet!
Shak says (17:23):
    you know how many sympathy brownie points i got for that post?
    im a frickin heor :D
xxxx says (17:23):
    i bet!1
Shak says (17:23):
    and no, sorry
    you were always approchable anyway

[...]

Shak says (17:23):
    one of the guys

[...]

xxxx says (17:24):
    am one of the guys??
    see that hurst
    hurts
Shak says (17:24):
    its a compliment!
    dude
xxxx says (17:24):
    no its not!
Shak says (17:24):
    i've known more cool guys that i wish i could marry than girls
    so youre in the right cartegory
    wait
    that's doesnt leave this window ok
xxxx says (17:25):
    hahaha
    if only i had a blog too.. wud blog this convo
    maybe i still cud ..hmm
Shak says (17:25):
    maybe i'll beat you to it! aha!
xxxx says (17:25):
    lol!
    anythign for attention eh
Shak says (17:25):
    sheesh.
    its like you know me

No comments:

Post a comment