Wednesday, October 12

You Have 24 Hours...

... To find me a bride, or even offer me yourself.

All proposals can be made via my Hotmail address, by telephone, or if you're really brave as a comment below.

Do not forget to include contact details and to attach a recent picture and any relevant proof of age and status.

And yes, I'm kidding. Maybe. It all depends on the response really. Aha ha ha.

30 comments:

  1. Sigghh.. how many times have i offered man! Now i just take the hint and leave you alone :-(

    ;-) lol good luck shaks, hope you find someone who you feel you can spend the rest of your life with. Please folloew your heart and don't let your rational/practical reasons be the only reason for choosing a wife.

    ReplyDelete
  2. I know a Scarlet Larki, A truly good confection of a human being... altho prone to take risks and the walk off the beaten path

    lol

    ReplyDelete
  3. Just been lookin through your previous posts... are you gay? ROFFEL

    thats a joke ... what I wanted to say was you have a good taste in films... kinda similar to mine...

    I would suggest you check out the trailers for Goodnight, and Goodluck, Syriana, and Jarhead... all look good

    especially Syriana....

    ReplyDelete
  4. (lol to ur post)

    anyway..yep..ditto to what zed said. also, hope you have a safe, pleasant journey. hope you get the spiritual fulfilment most of us want !

    take care Sof. xxx

    ReplyDelete
  5. shit so ur going to get hitched?

    Wow big step...

    I was there a few years back saw this one girl.. took my breath away told my old amn within minutes... meh in the end i let it go..

    shes married to a 40something year old now... shes 21ish i think....

    damn

    ReplyDelete
  6. wow man, you even got kisses from sofs! Your such an attention seeker! ;-) lol

    @woh.. dude, why did you let it go? or is that personal?:-)

    ReplyDelete
  7. Well basically, I was 21, and no doubt I really liked her, could have married her easily.

    She was 19 and very highly regarded by people,

    But I wasn't ready and the deal was if I said yes me want, I would have to come back some day and marry her... and I couldn't guarantee that cos you know you never know the future...

    So I said let it go...

    If its meant, it will happen

    ReplyDelete
  8. lmao.. ur just jealous zahera...

    ReplyDelete
  9. Oh right, ok well sure that makes perfect sense. I have heard of people where they feel pressured to stick to their word even though they don't feel anyhthing for the girl/guy a few years down the line. So your decision was wise.

    Just one thing though, how did you know she was someone you could have easily married? I know you said people thought highly of her, but was your decision based primarily on how she looked? or did you actually speak to her etc? :-)

    ReplyDelete
  10. sigh, what sofs i want kisses from you too? :-P pfftt whatever.
    (lol-i always feel really guilty when we go off the topic on shaks blog):-S

    ReplyDelete
  11. Well yeah essentially it was based on looks...

    but whatever way I look at it ... it felt right at the time... I didn't talkk much cos I had too much izzat at the time to just go up to her at the time..

    lookin back my sis told me no-one would have cared...

    I jus liked the way she carried herself... she had an air decency and self-respect... which I feel are essential

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  13. >>Just one thing though, how did you know she was someone you could have easily married? I know you said people thought highly of her, but was your decision based primarily on how she looked? or did you actually speak to her etc? :-) #

    i think this is the bit where woh larka stopped loving people who dont give a shit

    ReplyDelete
  14. ok, interesting. So what it was more of a gut instinct "this feels so right" kinda thing? Btw please dont feel as though im interrogating you, im actually just wondering myself.

    I can understand the gut feelings, heck im quite a fan of those myself but i dunno i wonder sometimes whether we can be so blatantly wrong, and our judgement is clouded by how we want to see someone (this isn't really in relation to seeing someone fpr the first time i guess, maybe more relevant when you've known someone for quite some time).

    lol! i dont think its about izzat, if you potentially had the intention of marrying her. Like your sister said i would have thought it was natural that you'd want to speak to him/her before you decide!

    Air of decency and self-respect... hhmm thats interesting too. Its abit difficult to tell though isnt it sometimes? I know people who act like fools and other people wouldn't have a particularly favourable opinion of them, yet underneath/deep down they're as decent as you get. But sure i know what you mean about some people beign more able to reflect that in their behaviour and actions.

    Sofs, lol im not getting your point?

    ReplyDelete
  15. Sophie... If you go through my blog .. the early posts... december.. you'll understand why I don't share myself out easily...and never wil..

    you best leave a comment so i know u were there... do u have a blog?

    and also.... this girl... I just knew if I broke it off it would look bad for my fam so I let it go...

    and as for knowing... just gut instinct.. something I need to start trusting again.

    ReplyDelete
  16. no its ok, i cant stand guys getting emotional! my previous comment was said in jest. no offence intended.

    ReplyDelete
  17. Sophie... one day ur gonna want some guy to get emotional over you :-p

    Zahera, ur point about decency is true ... recently i notice a lot of so-called sluts I've known are more real and the decent ones are the ones that lack self-respect.... weirdness indeed.

    as for speaking to her... well I was worried ppl would get the wrong idea... if it was the same thing now... I'd jus go chat to her...

    true you can't ever know someone... till you live them tho :-p

    ReplyDelete
  18. lol! easy with the derogatory terms man :-) There's no need to call anyone a slag, even if she may appear abit "loose."

    I don't know, i guess my point is just that you cant judge people. There are people who are completely genuine but like you said other's surprise you. With respect to rishte and stuff like that, my point is that one of the reason's it's quite scary is because believe it or not, people are very good at being "fake" or projecting an image that will put them in a favourable light. In this case, i guess its important to assess the person and again trust your instincts :-) I'd like to believe there are more genuine people out there tha fakes.

    loll.. live them? you mean love them? Some would argue you don't even know someone completely then. Maybe there are aspects about us that we just dont share with anyone, even those we supposedly love.

    ReplyDelete
  19. damn this thing doesnt update proper...

    I been refreshing ages...

    and I meant 'live with them' I think faster than I type.

    and I aint calling them sluts or slags, believe it or not I have a lot of respect for femmes...

    What I meant was that they're deemed sluts by others...

    I agree about fake people, my problem is I'm very genuine and thus I assume the same in others when it is anything but.

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  21. >>I agree about fake people, my problem is I'm very genuine and thus I assume the same in others when it is anything but.

    well you dont exactly hear fake people walking around saying their fake now do u? and what do u mean fake?

    i got callled a fake btw. true story! hehe oh but im completely genuine...really!

    ReplyDelete
  22. I like your sense of humour..

    fake is jus I dunno... different for different ppl...

    we should carry this on another time...

    Ima sleep now... seriously

    ReplyDelete
  23. Okay back to SHAK's blog..
    chachuuu.. i told u were all set..
    i guess uve had a change of mind hai na?.. fine then i knew i wasnt good enough anyway.. and thanks for calling me pussy! im not!, i can handle u by far..so pssshhh ngaplz!

    and as mash said, SCARLETS always available ;) hehe..

    i could always find you that docile hijaban.. im sure there's plenty around.. hmmm..

    till then.. your out of bounds
    till i say so.. alright??!!

    xxx :)

    ReplyDelete
  24. mann it looks like we've all offered ourselves to shaks at some point or another (rolls eyes) how pathetic are we. Sob sob (im heartbroken really-just ignore me).

    ReplyDelete
  25. sorry pal, i'm already taken.

    vjrxrrzs

    ReplyDelete
  26. >> Sigghh.. how many times have i offered man!

    Shak, you numskull!!! How could you refuse her? And think of the fun the two of you could have as she practiced her phsychological skills and analysed you constantly. You wouldn't have to analyse yourself anymore. :-D

    >> Now i just take the hint and leave you alone :-(

    Don't give up hope yet.

    ReplyDelete
  27. I just hope u get hitched man!

    ReplyDelete
  28. nga's in the need for some major barfi!!
    everyones wishing u goodluck and hoping the best.. and you have some great potentials who've already offered themselves to you.. Yet ure still sittin on your fence pecking away! nga wake up!
    and now i recall a very inquisitive shak asking me many questions.. nga now ure gona answer MY questions!!.. grr..

    barfi barfi barfi yum yum yum!! :p

    ReplyDelete
  29. Hey Speak for yourself Z! I have some dignity! hee hee

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete